Pasirinkimų mėgdžiojimas,

5 įpročiai, kurie gali sužlugdyti bet kokius santykius

Mažamečiai vaikai yra bene išraiškingiausias ir aiškiausias unikalaus gyvenimo pavyzdys. Kas yra intuityvūs gyvenimo režisieriai?

pasirinkimų mėgdžiojimas

Stebėdami kaip auga vaikai, kaip jie greitai mokos, kaip greitai supranta gyvenimo dėsnius, matome, kad jų tobulėjimo pagrindas yra mėgdžiojimas. Paprastas mėgdžiojimas juos supančios aplinkos.

„Copy – paste“ arba kiek Tavo gyvenime yra Tavęs? - DELFI Gyvenimas

Mažamečiai vaikai yra tie žmogeliukai, kuriuos lengvai gali pripildyti įvairiausių dalykų. Jie tik kopijuoja ir viską klijuoja į save. Tačiau atkreipkime dėmesį dar į vieną dalyką — dažniausiai vaikai žaidimo forma pasitikrina naujus išmoktus žodžius, elgesio taisykles.

Tai yra vaikai saugioje sau erdvėje galutinai įklijuoja nukopijuotą elgesį.

pasirinkimų mėgdžiojimas

Pavyzdžiui, vienam iš mano vaikų patinka būti dėmesio centre, patinka dainuoti, vaidinti. Ir jis noriai laukia įvairiausių renginių darželyje, kur galės viešai pasirodyti. Kitas mano vaikas, mėgsta spardyti kamuolį ir kitas fiziškai aktyvias veiklas, kur žiūrovai jam nėra svarbūs. Jie abudu dalyvauja darželio programoje ir abu žaidžia futbolą.

Rezultatai

Abudu kopijuoja vienas kito elgesį ir net gi bando nukopijuoti pasitenkinimą ir džiugesį ta veikla. Ir net būdamas keturių metų vaikas jaučia, kad vienos veiklos jį džiugina, o kitos, nors ir labai patinka mamai pasirinkimų mėgdžiojimas tėčiui, jam nerūpi.

Tokiu metu, vaiką paskatinu daryti savo pasirinkimą — tu gali spardyti kamuolį su broliu, jei nori, arba galim įsijungti muzikos ir pašokti arba sutverti dėlionę.

pasirinkimų mėgdžiojimas

Vaikui suteikiame galimybę intuityviai pasirinkti. Ir jis pasirenka.

Iš chaoso į harmoniją

Jei kantriai išlaukiame ir klausomės, dažnai vaikas sugalvoja savo — trečią variantą. Vaikai turi intuityvaus pasirinkimo jausmą. Vėliau visuomenės taisyklės, šeimoje vyraujantys draudimai tiesiog tą intuityvų pasirinkimą užslopina ir tada pradedame jo negirdėti.

Praleidžiame sąmoningo arba intuityvaus apsisprendimo momentą.

pasirinkimų mėgdžiojimas

Ir nejučiomis, kai iš moksleivio tampame studentais, po to dirbančiaisiais, tėvais, karjeristais, vadovais… Vis su kiekvienu pasirinkimų mėgdžiojimas, svarbesniu statusu įninkame daugiau kopijuoti sėkmingo gyvenimo dėsnius ir juos aklai taikyti sau. Darome copy — paste, copy — paste, copy — paste, copy — paste… Klausiate, o kur problema? Problemos nėra pasirinkimų mėgdžiojimas, kol kopijavimo ir įklijavimo procese nemąstome, neklausiame savęs, kodėl taip darome, neklausiame savęs, kiek iš tikrųjų tai noriu daryti, o kiek po tuo noru slypi garbės, pinigų, pripažinimo poreikis?

Nieko blogo yra siekti pripažinimo ar žinomumo, jei žinome, dėl ko pasirinkimų mėgdžiojimas darome ir, kad tai yra tikrasis mano poreikis, kylantis iš vidaus. Klausiate, kaip žinoti, kad tai poreikis kylantis iš vidaus?

Kad ir kaip banaliai nuskambėtų, bet savo vidinius, tikrus poreikius galime išgirsti tyloje. Kaip sustabdyti gyvenimo lėkimą greitkeliu? Esu pati išgyvenusi tokį periodą, kai negalėdavau būti tyloje.

2. Kitų santykių mėgdžiojimas

Visada įsijungdavau muzikos, televizorių — dėl fono. Tyloje man buvo nejauku. Viduje kyla nerimas. Tuo metu nesupratau, kas vyksta. Ir kol aš tai supratau, mano gyvenime jau nebuvo manęs.

Dainius Razauskas. Lietuvių Dievas

Svarbiausia sustabdyti tą gyvenimo lėkimą greitkeliu. O tyla sustabdo iš karto. Ir tyloje galiu ramiai išbūti daugybę laiko.

5 įpročiai, kurie gali sužlugdyti bet kokius santykius

Kaip suprasti, kad gyvename savo tikrąjį gyvenimą? Grįžtant prie straipsnio pradžioje klausimo — kaip suprasti, kad gyvename savo tikrąjį gyvenimą, kad darome savo tikruosius pasirinkimus — mano atsakymas būtų: Leiskime sau sustoti visų darbų, planų sūkuryje. Apsispręskime sustoti arba bent stabtelti. Be jokios kritikos, išskaičiavimo. Suprantu tai nėra lengva.

Tokiu atveju, skatinu pradėti ugdytis savyje dabarties pojūtį, tiksliau priminti kas yra opcionas ir opciono sutartis, kaip būti dabartyje. Dabartis niekada neturės tokio didelio greičio ir sumaišties, kaip praeities ir ateities miksas. Kaip tai daryti? Pavyzdžiui, ryte pirmą vandens gurkšnį išgerkite remiantis dėmesingo įsisąmoninimo ang.

1. Ieškai to, kas negerai

Mindfulness filosofija. Gerkite iš lėto, neskubėdami. Pirma stebėkite save, savo judesius: kaip jūs įsipilate vandens į stiklinę, kaip vanduo nurimsta stiklinėje, kaip jūs priliečiate prie lūpų stiklinės briauną, kaip jūs gurkštelite vandens, bet jo dar nenuryjate, kaip vanduo pasklinda jūsų kūne.

Sustodami ir pajusdami esamą akimirką mes švelniai pradedame stabdyti važiavimą greitkeliu, lėtiname gyvenimo greitį, tačiau patį gyvenimą darome sodresniu ir išmintingesniu. Pabūkime bent 10 min.

pasirinkimų mėgdžiojimas

Pabūkime tik su savimi, su savo jausmais ir kūnu. Ne su protu, kuris nuolatos generuoja naujas mintis, bet su savimi tikruoju. Tam truputį reikia pasitreniruoti. Buvimą tyloje galime paversti kvėpavimo meditacija, kai dėmesį sutelkiame tik į kvėpavimą.

Taip pat galime ir dėmesingai vaikščioti, būti prie upės.

Nuorodos kopijavimas

Šiame žingsnyje yra dar svarbus vienas momentas — tai smalsumas. Smalsiai pasirinkimų mėgdžiojimas tylą tiek išorėje, tiek savo viduje ir įsisąmoninkite tą visą patirtį. Ir tikiu, kad po savaitės ar dviejų pajusite, kad supanti aplinka, įvykiai tampa aiškesni, o Jūs vis geriau ir garsiau pradedate girdėti save.

Galbūt jus domina